24 Şubat 2012

Bugün Benim Doğum Günüm


Şubat ayında bizim için iki kutlama var. Önce heyecanla Sevgililer Günü'nü bekliyoruz. Sonra…..benim doğum günüm! Herşeyi kutluyoruz, kandili, bayramı, Cumhuriyeti,Çocuk Bayramı'nı, yılbaşını, Sevgililer Günü'nü…..İnsanın kendine de ait bir gün olması, ve o günde hatırlanması, gönlünün hoş edilmesi ne güzel. Beni kalben sevenlerin hepsinin birden sesini duyacağım eminim. Muhtemel bir iki kişi unutacak, belki bir iki süpriz isim de kutlayacak..Öyle kendime dair bir gün geçirecegim,  en önemlisi sevdiklerimle olacağım, madden, fiziken yanımda ya da manen, kalbimde yanımda. 

Sıra bana geldiğine göre kendime önce bol sağlık, bol huzur, sonra bol başarı, bol mutluluk, mutlu haberler, pozitif dostluklar, ailemle bol kaliteli zamanlar diliyorum. Doğum günüm mutlu olsun! 

3 yorum:

  1. Canım kardeşim yine yeniden doğum günün kutlu olsun. Gelecek için hayallerin ne ise bir bir çorap söküğü gibi karşına çıksın. An itibarı ile ve uzun yaşam yolunda güzelliklerle kucaklaşmanı diliyorum . Seni çok seviyorum....

    YanıtlaSil
  2. merhaba Çiğdem hanım Allah ailenizle beraber sağlıklı, bereketli,huzurla dolu,uzuuun ve hayırlı bir ömür nasib etsin inşallah...buradan doğum gününüzü tebrik ediyorum,sevgiler. saadet

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...