22 Şubat 2012

Araba Seçmek


Arabamızı değiştirme zamanımız geldi! Benim ayrılıklarım zor olur. Eşyama da bağlanırım…Aile tipi bir arabamız vardı, minivan dedikleri 3 sıra koltuklu. Ondan önce hep spor arabalar kullanmıştım, minivan'e geçişimde kolay olmamışti ama rahat ettim. Kızların iniş binişleri, annemlerin ziyaretinde bol yerimizin oluşu, arabaya herşeyi doldurup, pikniklere gidişimiz, hatta yazın, piknik battaniyesini ve kum oyun takımlarımızı gözden uzak yerin altındaki küçük saklama yerlerinde, sürekli yanımızda taşımamız. Biraz daha anlatırsam gözyaşlarımı tutamam:)) 

Eşim yeter artık dedi, çocuklar büyüdü, artık biraz daha istediğimiz gibi yaşayabiliriz. Görüntüsünü sevdiğimiz bir araba seçebiliriz. 

- Ama kızlar otomatik sürgülü kapı istemişlerdi? Okula bırakırken hop diye atlayacaklardı, bende peşlerinden kapatacaktım. 

- Öğrensinler normal kapılı arabayı kulanmayı. 

- Ama bu araba yüksek, tırmanmak zorunda kalacaklar, rahat edebilecekler mi? 

- Bak ama bu arabanın üstünde Yasemin'in istediği gibi penceresi var. Güzel havalarda açarsak onlardan mutlusu olmaz. 

- Minivan'de de var:( 

-Tamam minivan al ozaman!

- Ama sen spor araba istiyorsun. 

-Evet!

- Bir 3 yıl daha sabretsek, onlar biraz daha rahat olsunlar, sonra nasılsa eski hayatımıza dönebileceğiz. 

- Canım zaman şimdinin. 3 yıl sonrasını bilemeyiz. Sen şimdi sevdiğin arabayı kullan, kızlar büyüdüler. 

-Büyüdüler mi? Yani ben şimdi spor araba kullanacağım, artık minik kızları olan bir anne değil miyim?

- Offf offf… İstediğini yap. Ne ile mutlu oluyorsan onu al, ama karar ver… 

İçimde bir memnun edici var. Etrafımdakilerin mutlu olması çok önemli benim hayatımda. Eşimin istediği tipte arabayı, kızım tepesinde pencerelisinden istiyor bununda var diyerek, içim rahat ederek aldım. Defne'ye mi ne var?O araba pırıltılı olsun demişti, tam onun istediği gibi pırıl pırıl, gümüş rengi bir araba. 

Benim gibi arabaları üzerinde okumadan tanıyamayan, kimin ne kullandığını bilmeyen, arabanın renginden seçen biri için, araba seçimi çok sancılı oldu. Bu yüzden bir süredir tüm boş vakitlerimi ona ayırmıştım. Hayatımda bir problem varsa, başka birşeye konsantre olmam zor olduğundan, başka da birşey yapamadım. Şimdi dileğim, kazasız, mutlu mutlu bu arabayı kullanabilmemiz. 

1 yorum:

  1. Offfffffff offffff ne kadersizim yine sıkışacağım bir yerlere :P :))) Şaka bir yana yeni arabanı güle güle kullan kazasız sıkıntısız inşallah. Ben araba alırken benzini nasıl kullanıyor, kaç motor, kaza olursa arabacılar derneğinin biçtiği değer, e arabayı almakla bitmiyor vergisi, trafik sigortası ve kasko primleri ne kadar gibi milyon şeye bakmaya başladım. Karar vermek dahada zor oluyor :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...