10 Şubat 2012

Aile Albümü





Hani şu bütün kutlamaların olduğu sene sonuna doğru olan birkaç ay bitince, birden bire bir boşluğa düşeceğimiz yanılgısına düşüyorum hep. Oysa yeni yıla ait de bir dolu koşturmacamız oluyor. Eski yılın arkasını topluyoruz evvela. Mesela ben Ocakta her fırsatta resimlerimizi toplarladım. Sonunda da, her sene yaptığım gibi, bir aile resim kitabı yaptırdım. Genelde sadece tatillerimize ait resimleri derlerdim, üzerlerine de notlar düşerdim. Bu sene bütün 2011'i kapsamaya karar verince, 54 sayfalık koca bir albüm çıktı ortaya ki bir hayli vaktimi aldı. Ocak ayının en büyük hedeflerinden biri olan bu albüm, dün nihayet elimize geçti. Gülümseyerek dolaştık sayfaların arasında. Ve birden farkına vardım ki kötü bir başlangıç ve kötü bir sonu olduğu için, 2011'i yanlış yargılamışım. Çok da kötü davranmamış meğer bize. Bir dolu güzel anı biriktirmişiz. İyi ki yapmışım bu albümü. İnsan bazen müsrifçe harcıyor anılarını, oysa böyle albüm albüm biriktirince, şükredecek ne çok güzel şeyi olduğunu, daha bir iyi anlıyor sanki.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...