15 Şubat 2012

Sevgililer Gününden Bana Kalanlar



Birara düşünmüştüm, ''Ne gerek var bu günü okullarda böyle abartılı kutlamaya, Sevgililer Günü'nde koşturmaktan kendimize vakit kalmıyor!" diye. Ama sonra kızlarım bana hediyelerini verdiler. Anladım ki ağaç yaşken eğilir deyip bu yaşta sevgiyi göstermeyi öğretiyorlar 

Yukarıdaki kartı Yasemin teneffüslerde hazırlamış! Bizi böyle düşünmesi teneffüsünü ayırması çok hoşuma gitti.

Küçük kalp kartlar ise Defne'den bize. Akşam yemekten eve dönünce, her birimize tek tek birer tane verdi. O minik ellerden aldığım bu kalpler, kalbimi sıcacık yaptı. 

George Eliot "Sadece sevilmeyi değil, sevildiğimin söylenmesini de seviyorum.", demiş. Ne diyebilirim, çok doğru.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...