27 Mart 2012

Merhaba


Çok hastalandılar. Önce miniğim. 10 günde zor toparlandı. Ardından daha büyüğüm. Halen toparlanmaya çalışıyor. Tüm hastalıklar 3 haftaya yakın sürdü. Bunaldım, üzüldüm, yazamadım….

Yılbaşı partisi yapmak istemiştim, sakatlanınca olmadı. Bari eski usül yeni yılın gelişini bahar bayramında kutlayayım diye, bahar çayı düzenlemiştim. İptal ettim, edeyim, etmeli miyim derken, baktım ufak ufak hazırlandım. Çok meşguldüm, yazamadım….

Herşey bitince toparlanalım dedik. Alışveriş yaptık, eksiklerimizi kapattık. Tüm haftasonu çalıştık, çok yorgundum, yazamadım…

Tüm ilham çeşmelerim kurumuştu, hiçbirşey akmıyordu, içimi doldurmam gerekiyordu. Sabah kahvaltısında kitap kulübümle, öğlen yemeğinde sanat kulübümle buluştum. Tüm akşamımı da yeni bir resim albümü yapmaya adayınca, vakit kalmadı, yazamadım…

Vakit geceyarısını çoktan geçti ama  artık dayanamadım; size bir merhaba demeden yatamadım….

4 yorum:

  1. Cooook gecmis olsun Cigdemcim.Hastaliklar gitsin, gelmesin artik. Bahar geliyor yavastan, temiz hava ile atalim icimizdeki mikroplari, saglikli ve guzel gunler hepinize, hepimize :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım. Çocuklara baktığım sürece Allah tüm annelerin çocuklarına ama özellikle hastalığı önemli miniklere şifa versin inşallah diye dua ettim. Umarım kabul olur.

    YanıtlaSil
  3. Allah, seninde dediğin gibi, dermansız hastalık vermesin. Merhaba canım nice merhabalarda buluşmak üzere.

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun hepinize bizde ailecek hastaydık... bugün girebildim ancak... Allah herkese sağlık sıhhat versin her şeyin başı o... Ayrıca iyi tatiller:) Saadet

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...