24 Eylül 2011

Dolma Yaptık




Rachel Ray' i seyrederken güzel birşey söyledi. Çocuklarınızla yemek yapın, iyi yemeğin nereden geldiğini, görsünler dedi. Dolma için hazırlık yapmıştım, Defne'ninde yemeyeceğini bilerek endişeleniyordum. Hemen tavsiyeyi, uygulamaya koydum. "Haydi kızlar mutfağa, dolma yapıyoruz!", diye anons ettim. 

Neşeyle ellerini yıkayıp geldiler. Yasemin beni şaşırttı. iki dolmadan sonra sıkıldım ben, televizyon seyredeceğim dedi. İçimden büyümüş, başladı bunları iş gibi görmeye diye düşündüm. Geri kalanını Defne, minik, becerikli elleriyle doldurdu. Annemin bana ben küçükken söylediği gibi, sakın sıkıştırmayın pirinci, biraz kabarık olacak dedim, kaşıkla kabartmayı gösterdim. Defne hiç sıkılmadan hepsini kabarta kabarta mükemmel şekilde bitirdi.

Yemek saati gelince… Anneciğim dedim, kendi yaptığın yemeğin tadına bakmazsan olmaz ama, bak koca tencereyi sen yaptın. Bak sana senin doldurduklarından birini vereyim, ne güzel doldurmuşsun sende gör…

Biberi yenmedi ama içini yemeğe çalıştı. Başlangıç için bu da  bana yetti.  



1 yorum:

  1. Yaseminim gercekten is gibi gormus bitsede gitsem ifadesi var yuzunde :))) canim benim ya cok tatlilar bunlar masallah.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...