26 Eylül 2011

Çiğdem'in Annelik Günlüğü 4 Yaşında



İki saatte bir, bir saat süren Defne doyurma seanslarımda, kendimi sakin tutmak, oyalamak için oluşturduğum oyunum, sevgili bloğum bugün 4 yaşında! Defne'mden 4 ay küçük. 2 büyük eserimin yanında, biraz bakımsız kaldı tabii ama, yine de varolmaya devam etti.

Bloğumun başlangıcındaki iki çocuk annesi olmayı öğrenmeye çabalayan benim, korkularım, panik dolu anlarım, sakinledi, öğrendim, tecrübelendim, alıştım. Çok gördüm, çok düşündüm, az yazabildim. Kafam kadar meşguldu ellerimde. 

Bloğumun başından beri, ya da belki de ilk kez şimdi okuyan, beni destekleyen herkese teşekkür ederim. 


1 yorum:

  1. Ama daha dün ücüncü yasini tebrik etmistim bana gore bu egitici, duygu dolu, hosluk ve güzellik dolu blogun... Hangi vakit bir yil daha gecti sasirdim kaldim. Canim benim, kucuk kardesim eline emegine saglik. Beni kah aglatan, kah dusunduren, ogreten ama cokcada gülümseten yazilarinin hizi kesilmesin artarak cogalsin istiyorum. Blogunu ve emeklerini tebrik ediyor niceeeee yildonumleri diliyorum. Sevgimle

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...