21 Mayıs 2010

Defne 3. Yaşını Dolduruyor!


Yaptığı haylazlıklara sinirlenip arada “Büyü artık Defne!”, diye bağırdığım oluyor ama, aslında büyümesine de için için hüzünleniyorum. Ne var ki zaman geçiyor ve onlar büyüyorlar. Defne’yle üç yıl önce tanıştık. Pembe beyaz bir prensesti daha ilk andan. İşte bu prensesin 3. doğum gününü kutlayacağız bu hafta sonu.

Biraz yoruldum sanırım, bu sene minik mi tutsak, dışarıda yapmak çok da masraflı hem, o parayla kısa bir tatil yaparız, ailecek vakit geçiririz, ya da yarısına Defne’yi bir oyuncak mağazasına sokup, bütçesi dolana kadar, istediği her şeyi almasını sağlayabiliriz, diyecek oldum. Eşim, masrafı düşünme, kaç yıl daha çocuk kalacaklar, eğlenebileceğimiz kadar eğlenelim birlikte, dedi. Hak verdim. Zaman geçiyor, ve geriye kalan en değerli şeyler, anılarımız.

Ben ev partilerini seviyorum. Evde olmasa dahi ,kendi şekillendirdiğim, icat ettiğim partileri… Bu sene eşim, yeter artık, senin de eğleneceğin bir parti olsun, yorulma, dedi. Çünkü ben genelde partiye hazırlanırken eğlenirim, ama parti sırasında bir hayli yoruluyorum. Hizmet etmekten, misafirleri ağırlamaktan, her şeyi organize etmekten, meleklerimin ne yaptığını kaçırıyorum, onlarla vakit geçiremiyorum. Bu nedenle bu sefer Defne ile eğlenebilecek olma fikri cazip geldi. Bu sene sıkça gittiğimiz parti yerinde, onlarda kendi partilerinin yapılmasını istediklerinden, secim yapmak zor olmadı. Hep birlikte gidip zıplayıp, eğleneceğiz.

Parti için yinede bir tema seçmeliydik tabii ki. Bu sefer temaya pastadan gitmeye karar verdim. Pastayı yaptıracağımız yere gidip, Defne’yi yükseğe monte edilmiş pasta katalogunun seviyesine kaldırdım. Sünger Bob partisi istiyordu ama, seçiminden emin olmak için, Dora Diego’yu, prensesleri ve Tinker Bell’i gösterdim. Tinker Bell’in benimde çok beğendiğim dizaynını görünce, Defne fikrini değiştirdi. Hepsinin üzerinde onu beğendiğine emin olmak için, birkaç şaşırtmalı soru sorup, emin olduktan sonra, pastamıza dolayısıyla temamıza, karar vermiş olduk.

3. yaş partisi, genelde çocuğun yaşıtlarıyla yaptığı bir partiden daha çok, tüm dostların bir araya geldiği bir parti halini alıyor. Bu nedenle, katılacak çocuklarında yaş ve cinsiyet grubu geniş bir aralıkta. Sonuç olarak, onlara vereceğimiz hediyeleri(goodie bag) dikkatle seçmem gerekti. Ne olursa olsun Tinker Bell’le bir ilgisi olmalıydı. Kızlara, Tinkler Bell boyama aktiviteleri buldum. Ona birde Tinker Bell dudak parlatıcısı ve yüzüğü seti ekledim. Erkeklerin Tinker Bell’e çok rağbet etmeyeceklerini bilerek onlara Peter Pan boyama aktiviteli kitap aldım, yaratıcılıklarını kullanabilecekleri şekillendirme çubuklarından koydum. Peter Pan resmi olan bir torba bulamadığımdan, Tinker Bell’in rengi olan yeşil kağıt keseler kullandım. Büyük erkek ve kız çocuklarına da gene yaratıcılıklarını kullanabilecekleri birazda hüner gerektiren setler aldım. Böylece parti hazırlıklarımın en büyük bölümünü bitirmiş oldum. Şimdi o güne kadar herkesin sağlıklı kalması ve çok eğlenmesi için dua ediyorum.




2 yorum:

  1. güzel düşünmüşsünüz bu vesileyle çocuklar hediyeleşmeyi öğrenirler, vermeyi öğretiyorsunuz. saadet

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim ama hemen belirteyim bu benim dusundugum birsey degil. Amerika'da bir adet gelen cocuklara hediye vermek. Dusununce cok mantikli, cunku dogum gunune katilan cocuklar gercekten dogum gunu cocuguna verilen hediyeleri kiskaniyorlar. Bu adet ilgiyi alacaklari hediye paketlerine cekiyor. Mutlu ayriliyorlar. Bazisi cok dikkatsiz hazirlaniyor, bense paketi actiklarinda yuzlerinde gulumseme olsun, icinde de dislerine zarar verecek sekerler gibi olumsuz yiyecekler olmamasina dikkat ediyorum.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...