16 Ocak 2008

Gecen Yilin Son Haberleri


Yeni yilin ilk gunleri hizla geciyor. Bense kafamda gecen yilin son gunlerini hala bitiremedim. Yani size noel partisini, Noel Baba"yla bulusmalarimizi ve Turk usulu yeni yil partimizi anlatmadan.

Noel partisi klasikdi. Cocuklara once yemek yedirildi. Tabii yine ozenli sofralar kurulmusdu. Sonrasinda Mickey Mause’in noel macerasini izlediler. Kurabiye suslediler ve yediler. Anne ve babalara hazirladiklari el yapimi kahve fincanlarini hediye ettiler. Sirayla agacin altindan kitap hediyelerini sectiler. Noel Baba gec kalinca, doyasiya parkda oynadilar. Noel Baba’yi sevincle karsilayip sirayla kucakladilar. Yasemin’e sira geldiginde merakla ne konusacak diye bekledim. Ingilizcesi yetecek miydi? Onceden ipucu vermisdim dayanamayip. “Ne istedigini soracak, prenses dersin belki ?” dedim. Oysa o, noel babanin cantasinda herkese dagittigi noel sekerlerini gormusdu. Ne istiyorsun deyince ingilizce “Seker!” diye bagirdi. Sekerini alinca rahatlayarak bana kostu. “Tebrikler”, dedim, Noel Baba’yla bilincli ilk karsilasman cok basarili gecti.

Yasemin’in ilk kucaklasmasi degildi Noel Baba’yla. Henuz 4 aylik bir bebekken Noel Baba kiliginda alisveris merkezinde kurulan Noel Baba kosesine goturup, resimlerini cektirmisdim. Simdi sira Defne’deydi. Babamiz adil olmaya calisarak Defne’ninde tek basina resmi olmali dedi. Biran dusunup, “Olmaz, Yasemin’in hevesini kirmaya degmez, o ablasi varliginda dogdu, resimleri de birlikde olacak!” Iki melegim benim icin en guzel tabloyu olusturuyor. Yine de babanin uyarisi aklimda, elimdeki kamerayla, caktirmadan birer de tekli fotograflarini cekdim.

Yeni yili ise buradaki Turk derneginin duzenledigi yilbasi yemeginde kutladik. Bazi arkadaslarimizin onerisinin tersine, cocuklarimi yanimda istedim ve pisman olmamak icin dua ettim. Evet, masada oturmadilar, evet sahnede kosturdular, evet ben kucagimda bir bebekle, soguk bir yemek yedim ve Yasemin’i gozlerimle surekli takip ederken, kimseyle goz kontagi kuramadim. Karsiliginda ise kizimla karsilikli gobek attim, baba kiz sahnede dans ederken bende bebegime sarilip dondum. Sahnenin ortasinda karsilasinca hepimiz kucaklasdik, ailecek dans ettik. Yasemin ilk kez ciftli dansla tanisdi. Ilk kez dans etti. Yasemin neseyle arkadaslariyla kosturuken, Defne’ninde uyumasini bilen anne baba birlikde en uzun danslarini ettiler. Yeni yila hepbirlikde simsiki sarilarak girdik. Gecirdigimiz en guzel yilbasi aksamiydi.

1 yorum:

  1. Bence en guzelini yapmissin Cigdemcim, yilbasi gibi ozel gunlerde oglusum yanimda yoksa benim de hic icime sinmiyor. Daha dogrusu sinmeyecegini dusundugumde hic bu tip organizasyona katilmiyoruz. Yilbasi kutlamalarinizin hepsi birbirinden guzel ve ozel gecmis. Yasemin'in hediye olarak seker istemedi de cok sevimli bence, bizden farkli dusunduklari kesin ve bir o kadar da masum istekleri var. Yeni yilin sana, esine ve meleklerine herseyin en guzelini getirmesini diliyorum canim benim, butun yiliniz yilbasi gecesi yaptiginiz mutluluk dansi gibi, mutlu ve bir arada gecsin insallah :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...