11 Haziran 2012

Yeni Aşklar




Aslında sadece onunla biraz daha vakit geçirebilmek, onu kendi ortamında görmek için bu işe gönüllü olmuştum. Biraz gecikince ben geldim, buradayım diyemeden, görevimin başına geçmek zorunda kaldım. Biraz yapmam gereken işi kavrayıp, düzene oturtunca, gözlerimle kalabalığın içinde onu aradım. O beni çoktan farketmiş, memnun bir tavırla benden tarafa bakıyordu. Gözlerimiz birleşti, bir süre öyle göz göze kaldık, kalbim hızlı hızlı çarptı. Sonra şefkatli bir gülümseyişle birbirimize izin verdik, işlerimize geri döndük. Ara ara baktığımda, beni gözleriyle takip ediyor, nasıl olduğumu kontrol ediyordu. İlk fırsatta hızlıca yanıma sokuldu, bana sıkıca sarılıp " İyi misin anneciğim!", dedi. 

Biliyorum yazının giriş kısmında farklı bir beklenti oluşuyor ama aynen bu şekilde oldu. Son zamanlarda ben flört etmeyi özledim… Gene birisi benim için uğraşsın, gene bakışmalar yaşayayım, yüzüm kızarsın, acaba beni beğeniyor mu, benden sıkılırsa diye telaşlar yaşayayım duygularını özlediğimi düşünüyordum…Evet, eşimle güzel bir beraberliğimiz var, evet beni beğendiğini kendi şekliyle belli ediyor, bilmemi sağlıyor. İstediğim gibi benimle vakit geçirmek için fırsatlar yaratmıyor ama, benimle mutfakta yemek pişirmiyor, bir filmi beraber seyredelim diye çabalar sarfetmiyor..Benimle yalnız kalmaya çalışmıyor…Bıraksam memnun pijama, terlik ve televizyon üçgeninden…Bana(ya da hangi kadına?) yetmiyor işte..Biraz duygusal heyecan istiyorum hayatımda….Dün Yasemin'in sınıfında gönüllü olupta, gözlerimiz öyle karşılaştığında duyduğum heyecan sonrasında, belki de bu dedim. Bundan sonra benim heyecanlarım, benim aşklarım.. Öyle bir aşkla bağlıyım ki onlara, haklarında düşünmem bile gözlerimin dolmasına neden oluyor….Gönlüm gene çiçeklerle, kuş sesleriyle doluyor…

Tabii bu buluş sevgiliyi rahatlatmamalı…Asıl heyecanı veren kişi olmaktan, tahtından vazgeçmemeli..

NOT: Bu yazının bir nedeni de şu anda okuyor oldugum kitap olabilir. Birkaç arkadaşımın ve kitap kulübümün verdiği gazla "50 Shades of Gray" (Grinin 50 tonu diye çevrilmiş olabilir.) okumaya başladım. Benim tarzım bir kitap değil, ama bayanlar bayılıyor, en iyi satanlar listesinde. Hani çok anne oldum, çıksam biraz bu kalıptan diyorsanız, size belki ilham verebilir…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...