26 Haziran 2012

Tatil Günleri



Okul zamanı yapmak isteyip, yapamadığımız, biriktirdiğimiz herşeyi tatil günlerine bırakmıştım. Şimdi hepsini ortaya çıkarmanın zamanı. Hem sanatsal aktiviteler, hem gezi aktivitelerimiz öyle çok ki, günlerimiz yine dolu dolu geçiyor. 

Bir yandan derin bir yaz temizliğine giriştim. Küçülenler ayrılıyor, tasnif ediliyor, kışlıklar kalkıyor. Sırada okul evraklarının temizliği var, dosyalar tamamlanacak, atılacaklar ayıklanacak. Çok ağır ilerliyorum, çünkü önceliği tatilimize verdim, günlük aktivitelerden kalan zamanlarda onlar üzerinde çalışıyorum. Neticede gün gelip hay Allah neden vaktimin çoğunu kızlara ayırdım, keşke daha çok temizlik yapsaydım demeyeceğime eminim. Aksini söylemek ise çok acıtır. En iyisi kendimi sağlama alayım, çocuklarımı listemin en üstünde tutayım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...