26 Ocak 2012

Okul Günlüğü



Kızların herşeyini saklamam mümkün olmuyor malesef, ama anısı olan, ya da kalıcı olmasını istediğim herşeyi, bir zaman kutusunda topluyorum. İlk ayakkabıları, ayak izleri, ilk yıllarına ait bir dolu döküman. Yaptıkları resimler, el yapımı hediyeler…

İlk okula başladıklarında her eve getirdiklerini bir köşeye koyuyordum. Sonunda kavradım ki her yaptıklarını saklamak için koca bir kütüphaneye ihtiyacım var, atmayı öğrendim. Yalnız el izi, parmak izi, ayak izine kıyamıyorum, yaptıkları hediyeleri, bize yazdıkları mektupları, öğretmenlerinin onlara yazdığı kısa notları, karnelerini sürekli bir köşede biriktiriyordum, bir vakit bulduğumda scrapbook şeklinde birleştirmek üzere. Bu sene, o ayırdığım dökümanları düzenlemeye hiç vakit olmadığını farkedince, her biri için birer klasör edindim. Her ikisinin de okulun ilk günü resimlerini çekip, klasöre kapak yaptım. Şimdi işim kolay; ayırmak istediğim örnekleri hemen koruyucu şeffaf kılıflara koyup, klasöre takıyorum. Diğerlerini de hemen atıyorum, eğer akademik olarak referans kullanabilecekleri diğer klasörlere ait değilse. Bu yılın dosyaları, okulun son günü çekeceğim resimleri ve karneleri ile son bulacak. Tabii vakit bulabilirsem, her zaman geri dönüp bu dosyalarıda biraz süsleyebilirim. 

Bu sistemden öyle memnun kaldım ki sizinle de burada paylaşmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...