16 Aralık 2011

Van'a Yardım İçin



Değerli dostum Nilufer'in içi el vermedi, Van'da yaşanan felakete karşı uzaktan üzülmeye. Çok güzel bir fikirle ortaya çıktı. İçinde ilham verici, hayata pozitif etkileri olacak, herkesin baktıkça gülümseyeceği, okudukça yaşama sevincini arttıracak bir kitap yapmaya karar verdi. Bunun için tüm dostlarından fotoğraflar, özlü sözler istedi. Hepsini bir kitap halinde derledi. Kitabın tüm karı Van' daki depremzedelere yardım için kullanılacak.

Kitap burada yapıldığı için İngilizce, içinde çok güzel, insanı umutlandıran fotoğraflar var. Onlara yakışan özlü, ünlü sözler var. Çantanızda, ya da başucunuzda, hergüne güzel bir düşünceyle başlamak için, size ilham verecek. Nilüfer hep içimi pozitif enerjiyle doldurur, eminim ışığı kitaptan size de yansıyacaktır. Hem onun da dediği gibi, güzel bir nedenle, iyi insanlar tarafından hazırlandı. 

Bir sürü hediye düşündüğünüz bu zamanda, kendinize de bir hediye alın, isterseniz bir sevdiğinize de. Hem de bu alışveriş, iyiliklere neden olsun! 

Çok gururlanıyorum ki, içinde benim de çektiğim bir fotoğraf var! Bir sürü fotoğraf göndermiştim, bu nedenle hangisi bilmiyorum, kitabım henüz gelmedi, heyecanla bekliyorum!

Kitabı buradan ya da yandaki Van' a yardım kutusundan sipariş edebilirsiniz.


2 yorum:

  1. Canim... Cok sagol... Basından beri hep destekledigin icin de tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  2. Canim sen sagol boyle guzel bir projeye azicikda olsa elimizi degdirmemize neden oldugun icin.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...