20 Aralık 2011

Mutlu Olma Mevsimi










Yılın en hareketli zamanı sanırım bu zaman. Bir gün kızların okullarında düzenlenen kültürel yemek etkinliğine yemek pişiriyorum, diğer gün Defne'nin Noel şovuna katılıyorum, derken Yasemin'in piyano resitali, pijama partisi, Defne'nin okuluna gingerbread evi yapmaya koşuyorum.  Pardon koşamıyorum, ama az eğilerek, bol dikkat ederek, oturmayarak falan garip de gözüksem elimden geleni ardıma koymuyorum. Ben gene kızlarımın gözünün beni arayacağı heryerdeyim. 

Her yerde, herkeste, sezonun yansıdığı bir mutluluk ve sıcaklık var. Yılın işten, telaştan ayrıldığı bu rehavet zamanı ruhlarımıza ne de iyi geliyor. Bir yandan sevdiklerimizi sevindirecek hediyelere bakarken, diğer yandan hiç bilmediğimiz bir köşede, hiç tanımadığımız birine mutluluk yaşatabilmek için hediyeler paketleyip, bırakıyoruz.Bir masala inanıp, gözlerimizi yeşile, kırmızıya, pırıltıya dikiyoruz.  İstiyoruz ki ne olursa olsun, Noel Baba bizim eve de mutlaka uğrasın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...