06 Aralık 2011

Annesinin Kızları mı?






Sakatlandım biliyorsunuz. Eğilemiyorum. Öyle olunca eşime bir hayli iş düşüyor. Birde yapamamanın hırçınlığı mıdır nedir, herşey yerli yerinde olsun istiyorum. Eğer olmazsa, fevri hareketlerle kendim eğiliyorum, sonra ağrıdan ağlıyorum. Bu durum karşısında, kolay kolay elini işe değdirmeyen eşim, korkmuş olmalı…Girişi düzenlemiş. Bir doğumgünü partisinden döndükten sonra, ben ve kızların ayakkabılarını böylece yan yana dizmiş. Ayakkabılığımız olduğu halde bunları böyle yan yana dizmesinin bir anlamı olmalı diye düşündüm. ..

Acaba ne düşündü?

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun Çiğdem hanım kuyruk sokumu gerçekten zor oluyor.daha sonra da ayağa kalkarken ağrısı azda olsa devam ediyor.yıllar önce benimde başıma geldi şu an iyiym çok şükür ama iki üç saat süren yolculuklardan sonra baya kendini hissettiriyor...inşallah kısa sürede sağlığınıza kavuşarsunuz..

    YanıtlaSil
  2. ayrıca bloğunuzu aylardır sessizce cep telefonundan takip edebiliyordum. birkaç kere yorum gönderdim başarılı olamadım. bizim oğlanlar elektronik eşyaların tamirine çok meraklı (!)olduklarından bilgisayarımız çöpü boylamıştı neyseki yeniden size ulaşabildim. tekrar geçmiş olsun sevgiler, saadet

    YanıtlaSil
  3. Cok tesekkurler Saadet Hanim. Malesef kirilip tamamen iyilesmis birine rastlayamadim. Hemde cok kolay kiriliyor. Aman ozellikle bayanlar dikkatli olsunlar. Kimsenin bu zorlugu cekmesini istemem:(
    Ah bu merakli minikler. Benimde ilk bilgisayarimi hurdaya cikarmam gerekmisti. Geri donmenize sevindim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. cok tatli Sinan'in davranisi :) canim benim. O'na da hic kiyamam. bu kadar yogun calisirken bir de ev'de yardimci olmaya calismasi cok hos :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...