14 Kasım 2011

Oyun Günü

Hafta içi, disiplinimiz bozulmasın diye, hiçbir aile dışı eğlence yok; okuldan erken çıkılan Çarşamba günleri hariç! Bugünler Yasemin' in oyun günleri. Bu Çarşamba yorgundum, meşguldum, ilgilenemedim, dolayısıyla bir oyun buluşması organize edemedim. Çok bozuldu, öyle üzüldü ki," Ben senin arkadaşın olayım.", dedim. "Bende 7 yaşına ineyim.Tam 2 saat ne istersen onu oynayacağım.".

Çaresiz kabullendi, çaresiz kabullendik. Bir yanda yığınla işlerim, diğer yanda gözleriyle bana yalvaran kızım. Bir plan yaptık, hemen oyuna koyulduk. İkinci saatin sonlarına doğru, birlikte kıkırdarken, "Haklıymışsın çok eğlendim, bu benim şimdiye kadar ki en güzel oyun günümdü! Arkadaşlarımla olduğundan bile çok eğlendim.",  dedi." Biliyor musun?", dedim, "bu benimde yaşadığım en güzel günlerden biriydi, iyi ki bugün böyle yapmışız!". Kenarda beni bekleyen işlerime baktım ve neşeyle düşündüm, "Oh! İşte zamanı durdurdum! Bal gibi de oluyor…İnsan arada herşeyi bir kenara bırakmalı ve çocuğu ile çocuk olmalı…". Günün birinde "Neden işlerimi yapmamıştım…" , diye hayıflanacağımı sanmıyorum ama "Neden kızlarımla daha çok vakit geçirmedim?", diye hayıflanacağım kesin…

İşte oyun günümüzden kesitler





 Yasemin'le deney setindeki deneyleri deniyoruz. Renkten renge dönen sıvılar Yasemin'i büyülüyor. 







Lego setini Legoland gezimizden aldik. Ne cok ayrıntı var mış?Çalış çalış bitiremedik. 





Kızımla ilk kez bisiklete bindik. Henüz çok deneyimli olmadığından o binerken ben yanında koşuyordum ama bugün bende bisikletdeydim. Başardıkça hoşuna gitti, mahallede büyük bir tur attık, maraton yapmışız gibi sevindik. 

Bir sonraki oyun günümüz için sabırsızlanıyorum. Telaşsız, bölünmeden kızımla baş başa iki saat…

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...