25 Eylül 2010

Bloğumun 3.Yılı

Küçük bir kızken, kendi kendime geliştirdiğim bir oyunum vardı. Ben dergicilik oynardım. Kağıtlara resimler çizer, henüz yazmayı bilmediğimden altlarını yazıymış gibi karalar, hepsini bir araya getirir dergiler yapardım. Hayalimde ben bir dergi çıkarıyordum. Sonra biraz büyüyünce, tüm apartman çocuklarını da işin içine kattım. Evcilik değil, dergicilik oynardık. Gazeteciler, fotoğrafçılar(çizimcilerdi aslında) vardı. Ve biz harıl harıl apartmanın koridorlarında, saatlerce dergi hazırlardık. 2-3 yaşındaki resimlerime, filmlerime bakıyorum, koltuğumun altında hep bir dergi, boyama kitabi taşıyormuşum, bebek, oyuncak ayı değil. Şimdi sanırım bu blog o yıllardaki hevesimin de bir yansıması. Ve 3 yıl olmuş!

3.yılın şerefine olarak bu hafta limitli boş vakitlerimde çehresine çeki düzen verdim, içeriği için de planlar yaptım.

Google istatistiklerine göre:

Bloğum bu 3 yılda 1714 kişi tarafından görüntülenmiş.

En çok okunan yazı “İstanbul’da Çocukla Görülecek Yerler” 296 kere tıklanmış.

Onu “Bebekle Oynanacak Oyunlar” 244 , takip ediyor. (Bu da bana verdiğim bir sözü hatırlatıyor.)

Benim en sevdiğim yazı ise “İki Çocuk Annesi Olmak”.

3.yılımız kutlu olsun!

6 yorum:

  1. Cigdemcim blogunun 3.yildonumunu yurekten kutluyorum canim. Bu blogu cok seviyorum. Bazen sikintili zamanlarimda hayatimin guzelliklerini hatirlatiyorsun bana, bazen sizi ozledigimde biraz olsun ozlem gidiyorum yazdiklarini okuyarak, pek cogunda da yeni seyler ogreniyorum senden, yeni deneyimler ediniyorum. Iyi ki bu blogu yapmaya karar vermisin ve iyi ki 3 yildir yilmadan yasatmissin. Daha nice yillara ve paylasimlara canim arkadasim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Emreninkilere benzer duygulardayım. İyiki diyorum iyiki varsın, iyiki Annem seni dünyaya getirmiş,iyiki kardeşim olmuşsun iyiki iyiki iyiki saymakla bitmezki... Başarılarının devamını diliyorum ve biliyorumki bir gün imza gününe geleceğim... Seni seviyorum

    YanıtlaSil
  3. Emre'cim, ablacim tesekkur ederim desteginiz icin. Iyiki siz de varsiniz, ne kadar sansli oldugumu hatirlatiyorsunuz bana.

    YanıtlaSil
  4. Evet bende ablanız gibi iyiki varsınız ve iyiki bu bloğu açmişsinız diyorum, başarılarınızın devamını diliyorum.. Saadet

    YanıtlaSil
  5. Biricik'im ben de tebrik ediyorum , bu eğlenceli ve beni her zaman duygulandıran blog için teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Saadet Hanim, Gizem'cim cok tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...