30 Ağustos 2010

Yasemin 6 Yaşında!

Yan döndürdüm olmadı, rahat edemedik. Bana dön dedim, bacaklarını kırdım, komik bir görüntümüz oldu. Ayağa kalkmaya cesaret edemedim, biraz şöyle tarttım, Sinan uyardı,
“Sakın, belini incitirsen hiçbirimizin işine gelmez!”.
“Bebeğini taşıyamayan bir anne?”
“Bebek değil o artık!”.

Biraz buruluyorum. O bebeğim olmak istiyor, ben bebeğim olsun istiyorum, her zaman bebeğim o benim. Biraz büyükçe tarafından. Güzel olan, sadece kendi değil beyni ve kalbi de büyük. Öyle laflar ediyor, öyle analizlerde bulunuyor ki suratına bakıp kalıyorum. Anlamadım sanıp derin açıklamalara giriyor, “Hayır bebeğim, sadece ne kadar akıllı olduğuna şaşırıyorum.”, diyorum. “Sen neden bu kadar güzelsin biliyor musun? Çünkü senin hem aklın, hem kalbin, hem kendin güzel. Tek başına hiçbiri güzellik olamaz. Seninle ne kadar gurur duyuyorum, ne çok beğeniyorum, seviyorum biliyor musun? Beni çok mutlu ediyorsun.”. Gururla başını sallıyor. Sonra uzun biyoloji sorularına girişiyor. Hem kalbi, hem ciğerleri nasıl aynı yerdeymiş, ortadan gecen borunun adı neymiş….

Dayandım, 40 dakika, inatçıyım. Olmadı ama, bacaklarım çok uyuştu. “Bebişim, o kadar da bebek değilsin galiba, koltuğa geçer misin, bacaklarım çok acıdı!”. İsteksizce ayrıldı benden, televizyona daldı. Bir süre hayretle bakakaldım. Kocaman bir çocuk artık!Ih ıh, bebek değil artık kabul et Çiğdem, Yasemin 6 yaşında!

7 yorum:

  1. maşallah, Allah hayırlı uzun ömürler versin. Yıllar çok çabuk geçiyor birde bakmışsınız Yasemin onaltı yaşına gelmiş. Sağlıklı, huzurlu nice güzel yıllar Yasemin..Allah annnene babana bağışlasın...

    YanıtlaSil
  2. 16 demeyin! Burnumun diregi sizliyor..Tabii umarim Allah bize o guzel gunlerini de gosterir. Cok tesekkur ederiz guzel dilekleriniz icin.

    YanıtlaSil
  3. Çiğdem hanım bloğunuzu takip ediyorum cok guzel özellikle benim gibi yurtdışında yanlış cocuk büyüyenler icin yol gösterici faydalı benimde iki kızım var büyük uç yasında küçük daha. 3 aylık tahmin edersinizki zor günler yasiyiorum ben ne zaman rahatliycam sizce bı teselli verin bana

    YanıtlaSil
  4. Kızlarınızın arası benimkilerle aynı! Sizi çok iyi anlıyorum. Güzel haber geçiyor o günler, hemde çok çabuk. Yeterince uyumaya başladığınızda hayat çok daha güzel olacak. Siz alabildiğiniz kadar yardım alın, alamadığınız yerde de çok titizlenmeyin, olduğu kadar olsun.

    Teşekkürler övgüleriniz için.

    YanıtlaSil
  5. İcim rahatladı aslında biliyoruz geçeceğini ama öyle zorlu bı süreç ki benim gibi daha önce hiç sorumluluk almamış biri icin hele iki küçük cocukla ilgilenmek zor ama öyle bı mutlulukta yok tabi guzel anne Çiğdem hanım bloğunuza üye olunuyomu olmak isterim her okuduğumda icimi aydınlattığınız icin size asıl ben teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Ne mutluluk bana, eğer biraz olsada katkıda bulunabiliyorsam yaşama. Aslında hemen yan kolonda bu siteye katılın diye bir bölüm var. Oradan katılabilirsiniz. Bazı browserlarda gözükmeyebiliyor. Eğer bilgisayarınızdan göremiyorsanız, değişik bir bilgisayardan deneyebilirsiniz. Çok teşekkürler desteğiniz için.

    YanıtlaSil
  7. canımcım yine yazarken harikalar yaratmışsın. okurken bir romanın içine daldım yine arkadaşımın romanı.
    bayıldım. ne güzel kızlarınla paylaştıkların ve yaptıkların.
    okurken kıskandım biraz ne yalan söyleyeyim. bir anne için dünyanın en güzel şeyi evde olup çocukalrı için bir şeyler üretmek onlara hayatı anlatmak eğitmek ve öğretmek.
    çalışınca da yapıyorsun ama zaman kısıtlı olduğu için yapacakların ya da yapmak istediklerin hep yarım kalıyor.
    bravo sana bu hasta halinle yine noel için koşturmacalar , okul gösterilerine hazırlık herşeyin üstesinden geliyorsun .
    sevil

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...