17 Nisan 2008

Manhattan'da Sihir (Enchanted)

Bu dönemki aile film günümüz için “Enchanted” i (Manhattan’da Sihir) seçmiştim. Bizim için yeni bir prenses, Giselle. Genelde bir film kiraladığım zaman önce ailecek seyrediyoruz. Sonrasında bir sure filmi tutuyorum, Yasemin birkaç kere daha izliyor. İlk kez tuttuğum bir filmi defalarca hep birlikte izledik! Filmi baştan sona olmasa da, bölüm bölüm 5 kere izledik. Benim içimde uyuyan bir prenses varmış onu fark ettim. Sinan’sa benim içimdeki prensesi anlamaya çalıştığından mi, yoksa oda kendi içinde yatan prense yakınlaştığından mi bilmiyorum, keyifle izliyor her defasında. Müzikler çok güzel, zaten ikisi Oscar’a adaydı bu sene.

Küçük prenseslere, küçük prenslere ve anne babalarına hararetle tavsiye ederiz.

1 yorum:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Fragmentadora de Papel, I hope you enjoy. The address is http://fragmentadora-de-papel.blogspot.com. A hug.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...