21 Mayıs 2011

Defne 4 Yaşına Giriyor.



Bazen bir yaramazlık yaptıklarında dayanamıyorum söyleniyorum. Büyüyün artık, büyüyün! …. Büyüyorlar…Defne 23 Mayıs' ta tam 4 yaşında olacak. Ona sorarsanız 5!

Aylardır dogum günü planları yapıyor. Kimleri çağıracak, partinin teması ne olmalı. Ellerini kollarını sallayarak bir konuşması var, küçük bir parti organizatörü içeri girdi sanırsınız. Aman Tanrım ben küçük canavarlar yaratmışım. Parti deyince değişik bir programa geçiyorlar ve seri şeklinde plan yapıyorlar. "Nasıl bir parti istiyorsun bakalım küçük cimcime?", dememle başladı anlatmaya.: Dora partisi olacak (erkek misafirlerimiz için Diego' yuda eklettim), üstü yeşil olan pastanın üzerinde Dora ve Diego olacak (İnanılmaz bir şekilde tam istediğini bulduda), Dora şeklinde pinyata olacak(Dora' nın doğumgününü mü kutluyoruz), çocuklar için mutlaka peynirli pizza olmalı, mutlaka tüm arkadaşları çağrılmalı, hepsi parti şapkası takmalı(aldık ama umarım bazıları giymek istemezse hayal kırıklığı yaşamaz), arkadaşlarına verilecek hediyeler mutlaka Dora ve Diego temalı olmalı…. Defne'ye nedense hep pikniği yakıştırım, onun doğumgünü gene bir bahar pikniği olacak.


Bir yandan parti alışverişlerimizi yaptık, bir yandan yaklaşan yeni yaşıyla, değişen kızımı yeniden tanımaya çalıştım. Tercihleri, olaylara yaklaşımları, kararlılığı, çözümleri ,bu sadece ona ve onun tercihlerine ayırdığım, ipleri onun eline bıraktığım saatlerde daha bir şekil aldı gözümde. Hani neredeyse tanıştığımıza memnun oldum kızım diyeceğim. Ama gerçekten memnunum güneş ışığım…Senin böyle gözlerimin önünde gelişip şekil alman, inanılmaz keyifli. Sen büyüdükçe, kişiliğini daha cok ortaya koydukça, annen olduğun için ne kadar seviniyorum bir bilsen. Sana kendini gelıştirebılmen için gereken zemini hazır tutmak, yollar gostermek büyük bir haz. Hele senın gıbı cıvıl cıvıl nese sacan, muzıp, sakacı bır kısılıgın cıktıgını gordukce nasıl heyecanlanıyorum . Sana bakıp bu çocuk bolca gülen ve güldüren bir insan olsun diyorum. İçinde büyüttügün o gökkuşağı renklerindeki çiçek, hani hemen kırılır, sonra solmasıyla açması bır olur ya, hani ben hep o çiçeği izler solduğunda solar, açtığında açarım. İşte o gönül çiçeğin  hiç kırılmasın, hep yeşersin, her mevsimde açık olsun dilerim. Doğum günün kutlu olsun mis kokulu bahar kızım…

2 yorum:

  1. Bu pembe şekere bayılıyorum ben.Onu en son gördüğümde nasılsa geçen 2 yıl da sanki hiç değişmedi.2 yaşındaki o meraklı, muzip bakış hep yüzünde, gülümseyen gözleri o şahane pembe yanaklara ne çok yakışıyor.Yase ne kadar sakinse, bu pembişte o kadar neşeli,heyecanlı sanki:)Şimdi büyüdü 4. yaşını kutluyoruz.Oysa doğum haberini beklediğimiz,birbirimize müjdelediğimiz gün sanki dün gibi.İyi ki doğdun Defnecim ve iyi ki bu güzel prensesi bize verdin Çiğdemcim. Defnemin 4.yaşını, senin de 2.anneliğinin yıl dönümünü yürekten kutluyorum.Gönül isterdi ki bu özel günde birlikte olalım ama olsun 1 ay sonra geldiğinizde tekrar kutlarız nasıl olsa :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yazı gözümden kaçmış ama hiç görememekten iyidir diyorum... İyiki doğdun Defnem iyiki Dünya'ya gelmen konusunda hiç tereddüt yaşanmadı. En miniğimiz, güzel yavrumuz bizim.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...