26 Şubat 2008

Minikler İçin Web Sayfaları

İki yeni web sayfası ekledim sevdiğim sayfalar bölümüne. İkisi de direk çocuklar için, çocuklara yönelik çesitli aktiviteler içeriyor.

Birisi Disney’in kendi sayfasi, televizyonda reklamını görüp haberdar oldum. Yasemin’in de benim de cok hoşumuza gitti. Boyamak için karakterlerin resimleri, şarkılar ve çeşitli aktiviteler var.

Diğeri okul oncesi ve okul çocuklarına okuma yazma öğretmek amaçlı. Harfler tek tek keyifli bir şekilde öğretiliyor.

İki sitede malesef İngilizce, ve harfleri İngilizce çalışmak isteyenler için. İkisini de denedik ve çok beğendik, tavsiye ediyoruz.

Henüz Türkçe aktivite sayfası keşfedemedim, duyarsam haber vereceğim.

4 yorum:

  1. Turkce cok basarili bir oyun, aktivite sitesi ben de bilmiyorum.
    Ozan'in en sevdigi Turkce site www.cocukca.com ama favorimiz www.uptoten.com bir de www.babytvchannel.com var ki bu biraz daha kucukler icin aslinda.Bizim uye oldugumuz aylik bir de dergimiz var, anaokulu dergisi adinda. Her ay icinde 12 dergi olan bir klasor gonderiyorlar. Icinde 3-6 yas cocuklar icin oyku yorumlama, dinledigini anlama, boyala, sayilar, harfleri ogrenmeleri cin pekistirecler, makas ve el becerilerini gelistirici materyallerle oyuncak, vb yapimi gibi konular var. Simdi sen de harfleri ogretiyor deyince bir konuda uyarmak istedim. Ozan'ın okul muduru ile bu dergi hakkinda sohbet ederken ve ben harfleri ogretmeyi aslinda istemedigimi, yanlis bir yontem izlemis olmaktan endise ettigimi soyledigimde,biz okulda farkli bir yontemle harfleri ogretiyoruz, siz sadece sesli harfleri ogretin, digerleri hakkinda sorarsa cevap verin ama ogretmeye calismayin dedi. Sonradan yanlisi duzeltmek daha zor oluyor bunu en iyi anneler bilir, uyarmak istedim.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler Emre'cim uyarin ve onerilerin icin. Sessiz harfleri ogretmekde ne gibi bir sakinca olabilirmis?

    YanıtlaSil
  3. Bu arada NickJr.com isimli yeni bir sayfa ekledim. Cok guzel seyler var. Hem Dora, Diego'nunda yapimcisi olan sirket oldugundan bizede bol bol malzeme var. Yemek tarifleri, gezilecek yerler de var. Cok begendim, cok.

    YanıtlaSil
  4. Biliyorsun Turkiye de her yil degisen bir egitim, ogretim sistemi var. Ozel okullar bunun biraz disinda kaliyorlar ve kendi yontemleri ile ogretiyorlar, mufredati takip etmenin disinda diger okullarla pek ortak yonleri yok. Bu konuda da detaylari bilmemekle birlikte cocuklara oyunun icinde sesleri ogrettiklerini biliyorum. Bilfen'de hazirlik sinifi denilen 5-6 yas siniflarinda cocuklara okuma-yazma ve ilk matemetik islemlerini ogretiyorlar. Bizim evde yararlandigimiz dergilerde ise sadece sesleri cikarma, o harf ile baslayan nesneler bulma, vs gibi aktiviteler var. Cocuklar oyunun icinde fark etmeden daha kolay ogreniyorlar, sesleri tekrar ederek ogrenme bana biraz ezber yontemi gibi geldigi icin sorma ihtiyaci duymustum. Iyi ki de sormusum :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...