29 Ekim 2012

Rengarenk Bir Haftasonu



Hani birkaç ayın çarşambası biraraya geldi derler ya, o hesap birkaç kutlamayı üst üste yaptık. İşte size rengarenk bir haftasonundan kesitler…

CUMA

 Sınıf annesi olarak yapacağım ilk Cadılar Bayramı partisi hazırlıklarına kendimi kaptırmış, hummalı bir şekilde koştururken Defne' nin sınıfından bir arkadaşının annesi Kurban Bayramı'nı hatırlattı bana. İçimde bir suçluluk duygusu, önce annemleri aradım, sonrada çocukların bayram havasini yaşaması için bir bayram yemeği verdim. Arkadaşlarımızın güzel katkılarıyla, bol el öpmeli, bayram harçlıklı, bayram hediyeli, güzel bir bayramlaşma yaşadık, yaşattık çocuklarımıza.




CUMARTESİ

Bayram yemeği sonrası neredeyse sabaha kadar evi toplayıp, bulaşık yıkayınca, artık ertesi gün hep yatarım diye düşünüyordum ki en sevdiğimiz Cadılar Bayramı aktivitelerinden birinin ogün olduğunu farkettim. Henüz toparlanamadan yine yollarda bulduk kendimizi. Ödülümüz harika bir sonbahar günü oldu. 




PAZAR

Malum burada tatil olmayınca Cumhuriyet Bayramı'nı birgün erken kutladık. Pazar günü düzenlenen Cumhuriyet Bayramı pikniğine katıldık. Türkiye de yasaklasınlar, biz burada Amerika da kutlayıp, kutlatıyoruz. Ne Mutlu Türküm Diyene! Cumhuriyeti' miz çok yaşasın!





Eh hergün bir kutlamaya uyanan çocuklarımız, bu sabah heyecanla sordular, "Bugün neyi kutluyoruz?".  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...