11 Eylül 2012

Yaz Bitti




Çok hızlı bir yaz geçirdik. Hızımızı alamadık okul için düzenli bir rutine geçmiş olmamız gereken bu günlere kadar sarktık. Şimdi dönüp resimlere baktığımda ne çok şey yaptığımızı görüp mutlu oluyorum. Bu yaz kesinlikle vaktimizi boşa geçirmemişiz…

Bu yaz, yoğun kış programı nedeniyle kaçırdığımız bir sürü çocuk filmini gördük. Burada büyük bir sinema zincirinin, yaz aile şenliği çerçevesinde, her Salı ve Çarsamba günü, bir çocuk filmini tekrar ekranlara koyması sayesinde, kaçırdıklarımızı beyaz perde keyfiyle izleme fırsatımız oldu. Ayrıca, yaz sezonu dönemi içinde çıkan çocuk filmlerinin hepsini de görme fırsatımız oldu. Korkularımızla nasıl yüzleşmemiz gerektiğini anlatan Rio, şehrin kendisi kadar hareketli bir çizgi filmdi. Defne'nin kahkahaları eşliğinde, çok daha eğlenceli oldu. Baba sevgisini, gene en güzel örnekleriyle anlatan Happy Feet 2, ne kadar güzel bir pencere açtı bize gene. Hem güldük, hem ağladık, iyiliğin sadece insanlara has olmadığını, Dünyamızı diğer canlılarla paylaştığımızı hatırlatan Şempanzeler, ne güzel bir film olmuş. Nihayet anne kız sevgisini ele almışlar dedirtti bana "Brave Melida". Ne kadar güzel bir anne kız filmiydi. Son olarak "Timothy Green'in Tuhaf Hayati" ni gördük (Hep benim çevirilerim Türkçe'ye nasıl çevrildi bakacak vaktim olmadı.Yoksa gene size merhaba diyemeyeceğim.) Çocuklar ne kadar anladı bilmiyorum, Yasemin'in ağladığını gördüm ama ben mahvoldum. Bir kere daha çocuklarımıza sahip olduğumuz için, ne kadar şanslı olduğumuzu hissettim. 

Fırsatını bulduğumuz her dakikada arkadaşlarımızla buluştuk. Bol bol oynasınlar, televizyondan, bilgisayardan uzakta olsunlar, hayal güçlerini kullansınlar istedim. Yakın arkadaşlarıyla kurdukları oyunda deniz kızı onlar. "Just Add Water" isimli bir televizyon dizisinden etkilenmişlerdi. Aynı şekilde gizli güçleri olduğunu hayal ediyorlar. Islanınca kuyrukları çıkacak, dolunay çıkınca sihirleri kaybolacak diye korkuyorlar. Havuzda, kumsalda, gölde, hatta hayvanat bahçesinde hep bu oyunu oynadılar. Bizi de heveslendirdiler, koştuk su altında çekim yapabilen makinalardan aldık, bol bol su altı çekimi yaptık bu sene. 

En çok bekledikleri bu yaz içinde kuzenlerimizin bizi ziyaret edecek olmasıydı. Yazın sonlarına dogru Yasemin'in doğum gününün hemen ertesi gününde geldiler. 9 harika gün geçirdik birlikte. San Francisco'da, Napa'da, 6 Flags eğlence parkında, harika anılar paylaştık birlikte. Birbirimizi daha iyi tanıdık, yakınlaştık. Çok keyifli bir aile zamanı oldu bizim için. 

Dönüp düşününce herşey vardı bu yaz içinde. Tam istediğim gibi yaptım, doya doya kızlarımla vakit geçirdim. Her dakikasına birşey  sıkıştırdım. Çok yoruldum ama oluşan anılarımıza bayıldım. Bu senenin aile albümünü yaparken çok eğleneceğimi biliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...