10 Mart 2010

“Disney On Ice” ı İzledik


Evdekilere “Disney On Ice”a gideceğimizi duyurduğumda Defne’nin ilk söylediği, “Ben Cinderella’yı görmek istiyorum!” oldu. Cadılar Bayramında Cinderella olduğundan beri, kendini bu prensesle bütünleştirmiş durumda. Programın akışında Cinderella olmadığını bildiğimden, onu, programdaki Küçük Deniz Kızı Ariel’e yönlendirmeye çalıştım. Yasemin’i 3 yasından beri her yıl götürüyoruz, bu defa ki Defne için ilkti. Onun ilgisini çekmesini, mutlu olmasını istiyorum. Ama o kararlı, Cinderella istiyor. İnşallah diyorum.





Koltuklarımız sahneye oldukça yakındı. Uzaktan ya da yukarıdan balkondan izlemek çocukların ilgisini çok çabuk dağıtıyor. Bu defa çok büyük bir ilgiyle izlediler. Üstelik bu gösterinin hikayeleri, onların çok sevdiği ve sık sık izledikleri Aslan Kral, Küçük Deniz Kızı Ariel, Mickey Mouse ve Tinker Bell’den olusunca…Arabalar da vardı ama bizimkilerin ilgisini çeken bir film olamadığından, bu bölüm hakkında çok bilgimiz ve ilgimiz yoktu. Görüntülerin güzelliği ile yetindik.



Gösteriden önceki bir saati yeni Disney prensesi Tiara ile tanışmaya ayırmışlardı. Kızların bayılacağını düşünerek gösterilen alana koştuk. Uzun bir kuyruk vardı, Prenses Tiara, güzel yeşil kostümü içinde, çocuklara el sallıyordu. Kuyruğun ucundan, gösterime konulan Disney prensesi kıyafet ve aksesuarlarına bakarak ilerledik. Tam Prenses Tiara’nin önünde durma sırası bize geldiğinde, Tiara sahne arkasına geçti. “Nasıl olur ama?” diye itiraz edecekken birden Cinderella önümüzde belirmesin mi? Defne’nin gülücükleri, mutluluğu, doyumsuz bir tabloydu.Disney’in pazarlama sloganı “Tüm hayallerin gerçekleştiği yer….”, acaba sadece bir slogandan ibaret değil miydi?




Gösteriden sonra, evde aksam yemeğimizi yerken, hepimiz tek tek “En çok hangi bölümü beğendin?” sorusunu yanıtladık:

Yasemin ilkti “Tinker Bell”
Anne “Tinker Bell”
Baba “Tinker Bell”
Defne “Cinderella!”




Güzel bir haber, Disney On Ice ve Disney’in diğer şovları, artık Türkiye’ye de gelecekmiş. Böylece Disney, Türk çocuklarını da büyüleyecek. Tüm çocukların hayatlarının keyifli saatlerle dolu olmasını dilerim…

2 yorum:

  1. evet canımcım çok güzel bir gösteri.
    geçtiğimiz yıl kalabalık bir grup olarak bizde gittik .

    yaren de çok beğendi. ben de bayıldım çok keyifliydi . seslendirme de güzel yapılmıştı

    bu yıl tekrar farklı bir serisi geldi ama gitme şansımız olmadı. artık bir sonraki gösteriye

    sevilden sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Çok seviniyorum artık bu gösterilerin Türkiye de de olmasına. Bizim zamanımızdan beri ne çok şey değişti.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...