26 Eylül 2007

Sabah Halleri




Sabahlari hicbir zaman uykumu alip, kendiligimden uyanmiyorum artik. Bidiklardan biri mutlaka benden once uyaniyor ve bu butun evin bir anda karismasi anlamina geliyor. Biri uyanirken, digerini de uyandirmayi basariyor cunku.


Genel cabam odalari toplamadan asagi inmemek, aksi takdirde yukari ve asagi bir cok turlar yapmam gerekiyor. Once Yasemin'i bir sekilde oyalarken, Defne'nin karnini doyuruyorum. Sonra Defne'yi mutlu yatagina yatirip, sabote etmemesi icin Yasemin'i islerime ortak edip, yataklari ve genel daginikligi topluyorum. Defne'yi ve asagi inecekleri kucaklayip, Yasemin'ide bacagima yapistirararak ( Defne gibi kucagimda indirmedigime zaten halen fena bozuluyor.) asagi kata yumusak bir gecis yapiyorum.


Genellikle kahvaltidan once 10 dakikalik kisa bir cimnastik aktivitemiz oluyor. Defne'ye de yattigi yerde yaptiriyorum. Sonra onu zip zipina koyuyoruz,bizi seyrediyor. Sofraya hep birlikde oturuyoruz. Kahvaltimiz klasik Turk kahvaltisi degil. Donusumlu olarak, tost, gozleme, krempeynirli bagel yiyoruz. Bugun bir degisiklik yapip yulaf pisirdik. Yulafi hazirlarken Yasemin sutu dokmeme yardimci oldu, tarcini ve bali da ekledi. Kasiklari da artik kendiliginden cikarip sofraya dizebiliyor. Yulafi birlikde hazirladigimiz icin, pek sevmediyse de sonuna kadar yedi. Hatta son lokmalari yutabilmek icin bol bol su icmek zorunda kaldi.Defne'nin Bumbo denilen 3 aylikdan beri oturmasini saglayan bir oturagi var. Onu masanin ustune yerlestirip Defne'yide icine yerlestirince bizden biri oluyor. Henuz yiyemiyor ama izleyerek ilk egzersizlerini yapiyor.



Ben sofrayi toplarken Yasemin'e de aktivite yaptiriyorum. Bu kimi zaman benim icin sekiller cizmesi, kimi zaman puzzle, kimi zamanda cikartma yapistirma oyunu oluyor. Ben Defne'yi ikinci kere emzirmeye hazir hale geldigimde, Yasemin'e de hergun duzenli kaydettigim cocuk programlarini aciyorum. Boylece istedigimiz programi, bize uygun zamanda izleyebiliyoruz.



Sabah saatleri benim en sevdigim saatler. Hem benim enerjim yuksek, hem de ufakliklar daha isbirlikci bir modda oluyorlar. Bana da bunu en verimli sekilde degerlendirmek kaliyor.

2 yorum:

  1. Bayildimmmmm.

    Bidiklarla sabah uyanmanin keyfini yasamis biri olarak tüm yorgunluga ragmen seni kiskanmadan edemedim.

    Sahiden iki minik melek... Biri minik biri minicik. Allah bagislasin.

    YanıtlaSil
  2. BumboyA bayıldım noel tatili var burda Her yer kapalısu anda tatil biter bitmez hemen kızıma alıyorum

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...