16 Ağustos 2011

Babalar Gününde



 Önce çok hastaydım, sonra çok işim vardı, sonra yine çok hastalandım. Oysa bu babalar günü özel olsun istemiştim. Benim son anneler günlerim çok güzel geçiyor, bende öyle keyifli anlar yaşatmak istemiştim, hep bizim için çalışan, bize her güzelliği yaşatmak isteyen ve hiç şikayet etmeyen babamıza. Neyseki stres altında hep daha yaratıcı olan beynime, son anda güzel bir fikir geldi. Güzel bir babalar brunch' ından sonra çok yakınımızda olan, yakında olan, kolay ulaşılan herşey gibi bir türlü değerlendiremediğimiz otomotiv müzesini ziyaret etmek. 


Eşimin öyle erkekler arasında yaygın olan teknolojilere pek merakı yoktur ama, bu gezi sonrasında klasik arabalara karşı bir merak oluşturmuş olabilir. Çok etkilendi, ilk kez araba meraklılarını anladığını söyledi. Gerçekten de, zamanında çoğu özel sipariş üzerine yapılmış arabalar, bugünkülerden çok daha estetik ve sağlam görüntülüydü. O günün sonunda, klasik arabalara meraklı arkadaşımızla konuşurken, bu müzenin konusundaki müzelerin içinde, en iyilerinden biri olduğunu öğrendik. 

Her yerde olduğu gibi müzede de çocuk odaklı aktiviteler düzenlenmişti. Onları keşfetmemizle günümüz bir anda, çocuk merkezli bir hale dönüştü. Önce hep beraber hazine avına katıldık. Yani elimizde ipuçları ile 20'ye yakın soruya doğru cevap bulmaya çalıştık. Bunun için pek çok arabayla ilgili açıklamayı okuyup, görevlilerle sohbet ettik. Çocuklar sevinçle cevaplarını not alırken, bizde ne kadar çok şey öğrendiğimize şaşırdık. 

Sonrasındaki yüz boyama aktivitesi için bir saat kadar beklemek babaların keyfini kaçırsada, sonrasindaki davette, babaları havuzda birbirine su tüfekleri ile ateş ederken görünce, rahatladım. Güzel bir gün olmuştu. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...