09 Haziran 2009

Neler Yaptık

Zaman….Her gecen gün daha da hızlandığını düşünüyorum. Herkes için ayni olsa gerek ki ya akmak ya da uçmak fiilleriyle birlikte kullanıyoruz zamanı.Günlük tutarak yakalamaya çalışıyorum anları ama çok da gücüm yetmiyor. İşte gene ne çabuk akmış zaman, her gün düşünmekle birlikte, Şubattan beri ilk kez, yazabiliyorum annelik günlüğüme.

Şubattan beri ne çok değişim yaşadık. Çoklar, çünkü bebeklerimizin büyüme hızıyla hayatımızda değişiyor. Onların ihtiyaçları doğrultusunda yeni yeni yönlere doğru akıyoruz sürekli, değişiyoruz.

Aslında sene başında her gecen yılın muhasebesini yapıp, yeni yıl için amaçlar belirlemeye çalışırız ya, ben iste bu sene bunun sadece annelik bölümüne konsantre bir şeklini yapmak istemiştim. Düşündüm de neden şimdi yapmayayım. Gecen yazdan bu yaza neler yaptık? Hepsini simdi bitiremem ama fırsat buldukça genel başlıklar halinde yazacağım.

Yaz dönemine başlangıçı, düğme gözlümün yani Defne’min doğum günü olan Mayıs 23 olarak kabul edersem, aslında bizim için çok önemli bir gün olan Defne’nin birinci yaş günüyle başlamalıyım anlatmaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...